Vyberte stranu

Vitajte

na stránkach obce Sečovská Polianka

h

Úradná tabuľa

Archív - úradná tabuľa

Zobraziť archívne záznamy úradnej tabule

Vitajte na nových stránkach obce Sečovská Polianka.

Nová stránka ponúka lepšie možnosti aktualizácie, prepojenie so sociálnymi sieťami, stránka je optimalizovaná pre mobilné zariadenia z hľadiska používateľského rozhrania a použiteľnosti. Na stránke aj naďalej pracujeme, dopĺňame nový obsah, dolaďujeme technické parametre, preto Vás chceme poprosiť o trpezlivosť.

V prípade akýchkoľvek podnetov, pripomienok, ak Vám niečo na stránke chýba, prípadne ste objavili technický nedostatok alebo chybu, bez váhania sa obráťte na administrátora stránky prostredníctvom e-mailu: admin@secovskapolianka.sk. 

Prajeme Vám veľa pekných chvíľ na stránkach obce.
Oznam

Oznam

Milí spoluobčania, V dňoch Štvrtok - 18.7. - Piatok - 19.7. a Sobota - 20.7.2019 budú na obci  pristavené kontajnery na veľkoobjemový odpad pri bývalej školskej kotolni vedľa kultúrneho domu. Zodpovedný pracovník z obce bude prítomný a k dispozícii počas všetkých 3...

Pozvánka

Pozvánka

Vážení spoluobčania, spoločnosť Slovak Telekom rozširuje svoje optické pokrytie aj v našej obci! Už aj my môžeme využiť mimoriadnu ponuku a získať vysokorýchlostný, stabilný Magio internet a Magio Televíziu v HD kvalite s exkluzívnymi športovými kanálmi. Tí najmenší...

Pozvánka

Pozvánka

OFK Sečovská Polianka pozýva všetkých hráčov a fanúšikov futbalu na tradičný "ULIČKOVÝ TURNAJ"

OZNAM !!!

OZNAM !!!

Vážení spoluobčania Dnes 03.06.2019 začíname s rozvozom kompostérov do vašich domácností. Rozvoz potrvá celý týždeň a bude sa rozvážať od 08:00 do 15:30. Ten kto je v práci alebo odcestovaný si svoj kompostér nájde vo dvore ak nám bude umožnené ho tam nechať. Pri...

Príspevky na Facebooku

Milí spoluobčania,

V dňoch Štvrtok – 18.7. – Piatok – 19.7. a Sobota – 20.7.2019 budú na obci pristavené kontajnery na veľkoobjemový odpad pri bývalej školskej kotolni vedľa kultúrneho domu.

Zodpovedný pracovník z obce bude prítomný a k dispozícii počas všetkých 3 dní. Hlavná brána a kontajnery sa budú každý deň uzamykať.

Kontajnery budú k dispozícii:

Štvrtok: 08:00 – 19:00

Piatok: 08:00 – 19:00

Sobota: 08:00 – 15:30

Veľkoobjemový odpad je odpad, ktorý sa svojimi rozmermi nezmestí do klasickej nádoby na odpad a neobsahuje nebezpečné látky.

Medzi objemový odpad patrí: – starý nábytok, umývadlá, vane, kuchynské linky, koberce, linoleá, matrace, postele a pod.

Do objemového odpadu nepatrí:

bioodpad zo záhrad – tráva, lístie a konáre
komunálny odpad
separovaný odpad -papier, sklo, kovy a pod.
nebezpečný odpad -farby, laky, oleje a pod.
stavebný odpad – tehly, kvádre, betón, omietky a pod.
elektro odpad

Pri veľkoobjemovom odpade – nábytku ( skrine, linky a pod.) Vás prosíme aby ste ho podľa možnosti priniesli rozložený. Je to kvôli tomu aby sa kontajnery nezaplnili zbytočne rýchlo a potom nebude priestor na ďalšie objemové odpady.

Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.

OcÚ
... Pozrieť viacPozrieť menej

Komentár na Facebook

Staré okná?

A co zelezo

Chladnicka moze velka

Tento piatok sa v KD uskutoční odber krvi mobilnou jednotkou. Verím, že k pravidelným darcom opäť pribudne pár prvodarcov. Pridte, ak môžete. Niet sa čoho báť. ♥️ ... Pozrieť viacPozrieť menej

Tento piatok sa v KD uskutoční odber krvi mobilnou jednotkou. Verím, že k pravidelným darcom opäť pribudne pár prvodarcov. Pridte, ak môžete. Niet sa čoho báť. ♥️

Komentár na Facebook

Chem sa zúčastniť.!

1 týždeň pred

Michal Urban - Starosta  09414

7 Mesiacov v úradeNechce sa mi veriť, že od nástupu na úrad už ubehlo sedem mesiacov. Prvý sumár som písal vo februári, takže v tomto sa Vám pokúsim čo najlepšie zhrnúť, na čo sme od februára pracovali, čo nás zamestnáva teraz a čo nás čaká do budúcna.

°

1. Vodovod

Dokončenie vodovodu bolo jednou z prvých vecí, na ktorú som sa v decembri pýtal. Úplne chápem, že pre veľa domácností v Polianke je to urgentná a dôležitá téma. Vec sa má tak, že sme momentálne naspäť v štádiu projektu. Existujúci projekt mal nedostatky, všetky povolenia k nemu prepadli, museli sme začať tým, že sme oslovili projektovú kanceláriu, aby nám pripravila staro-nový projekt. Ak pôjdu veci podľa plánu, tak do konca roka by mohol byť projekt hotový. V ďalšej fáze sa potom budeme snažiť na realizáciu projektu zaobstarať finančné prostriedky, keďže realizácia z obecných zdrojov neprichádza do úvahy. Ak budeme mať šťastie, začiatkom roka 2020 sa môže otvoriť výzva, cez ktorú by sme sa o dotáciu mohli uchádzať. V prípade, že bude obec úspešná a dotácia nám bude schválená, pristúpime k fáze verejného obstarávania. Aby som to zhrnul a skrátil – aj pri najideálnejšom priebehu všetkých potrebných krokov sa k realizácii vodovodu nedostaneme skôr ako na jeseň 2020. Viem, že to nie je odpoveď v ktorú veľa občanov dúfalo, ale je nepravdepodobné, že by sa nám to reálne podarilo vybaviť skôr. Aj jeseň 2020 je v podstate optimistická vízia. Verte, že toto je projekt s ktorým končím a začínam každý pracovný týždeň. Vodovod je jasná priorita, na ktorej sa aktívne pracuje a snažíme sa, aby sa ho podarilo zrealizovať čo najskôr.

2. Jedáleň

V súčasnosti prebiehajú dokončovacie práce. Boli namontované protišmykové gumové podlahy do kuchyne a všetkých miestností spojených s kuchyňou, solárne panely ako záložný zdroj energie, drevené obklady a technické vybavenie kuchyne. V lete ešte otestujeme prevádzku a k začiatku školského roka 2019/2020 bude jedáleň pripravená. Kuchárky budú mať k dispozícii výborne vybavenú modernú kuchyňu, v ktorej bude radosť variť a žiaci si obedy vychutnajú v príjemnom prostredí. Znovuotvorenie jedálne nám umožní pozrieť sa kriticky na budovu Kultrúrneho domu a rozmýšľať o tom, ako ho čo najlepšie začať užívať. Otázka, ako využiť poschodie v budove jedálne je stále otvorená. V tomto štádiu Vám len viem povedať, že momentálne nemáme ani projektovú štúdiu a už vôbec nie projekt na realizáciu akéhokoľvek zámeru.

3. Materská Škola

Rozbehnutý projekt na zníženie energetickej náročnosti budov Materskej školy bol úspešne ukončený. Všetky tri budovy majú zateplenú strechu, obvodové múry, vymenené okná, inštalované nové rozvody a vykurovací/vetrací systém. Počas letnej odstávky plánujeme dotiahnuť detaily okolia škôlok – dokončiť chodník, bezbariérový vstup a vyriešiť situáciu so zvodmi dažďovej vody.

4. Veterná Ulica

Realizácia prác na Veternej ulici postupuje podľa projektového plánu. Na Veternej som každý deň, stavebný dozor pán Ing. Pavúk taktiež, s poslancami sme si dali kolečko minulý mesiac. Za jazdy niektoré veci doťahujeme, meníme, vylepšujeme, ale s nastaveným tempom a kvalitou prác sme zatiaľ spokojní. Pri vjazde na ulicu od kostola sa už rysuje rozšírené parkovisko a chodníky, ktoré sú pripravené na asfaltovanie. Verím, že nové chodníky budú slúžiť chodcom (nie na parkovanie mimo dvora) a parkovisko občanom, ktorí nemôžu do kostola dôjsť pešo (pretože na pivo autom určite nikto nechodí).

5. Dopravné značenie

Parkovanie a dopravné značenie je téma, ktorej sa v súčasnosti venujeme nie len na Veternej, keďže obec potrebuje zaviesť označenie ulíc, upraviť prechody pre chodcov a osadiť nové dopravné značky na viacerých miestach. Začali sme spoluprácu s odborníčkou, ktorá po obhliadke obce už pre nás pracuje na projekte.

6. Oprava úseku chodníka na Novej ulici

Cca 100m úsek chodníka na Novej ulici, na ktorý obec dostala finančné prostriedky od Úradu vlády, bol dokončený minulý mesiac. Áno, realizácia trvala dlhšie ako sa očakávalo. Dôvodom boli nedostatky projektu, potreba ho upraviť a urobiť ďalšie verejné obstarávanie. Dúfam, že chodník bude slúžiť dlhé roky.

7. Skládka pod Bukovinou

Obec v apríli tohoto roka podpísala zmluvu s miestnym urbariátom o dlhodobom prenájme pozemku, na ktorom skládka leží a do konca roka máme v pláne pripraviť projekt na jej sanáciu a rekultiváciu. Podobne ako pri vodovode, dokončený projekt sa bude uchádzať o dotáciu, vysúťaží sa dodávateľ a následne sa prejde k realizácii. Na tento projekt je mi ťažko poskytnúť Vám momentálne zmysluplný odhad harmonogramu. Hneď, ako sa pohneme ďalej, Vás budem informovať.

8. Webová stránka obce

Nová webstránka obce www.secovskapolianka.sk bola spustená. Veríme, že na nej nájdete veľa užitočných informácií a že Vám pomôže lepšie sa zorientovať vo veciach verejných. Ako to už pri webstránkach býva, určite pri niektorých sekciách narazíte na odkaz, že sa na stránke pracuje. Majte prosím s nami strpenie. Ak narazíte na chybu, nedostatok, alebo máte návrh na zlepšenie, napíšte prosím na admin@secovskapolianka.sk.

9. Optika

Projekt spoločnosti Slovak Telecom na rozšírenie siete optického pripojenia na internet pokračuje podľa plánu. Za jazdy sa nám podarilo presadiť niekoľko zmien týkajúcich sa vedenia káblu vo výkope namiesto po stĺpoch. Nedávno sa konalo v Kultúrnom dome stretnutie, kde ste sa mali možnosť opýtať pracovníkov Slovak Telecomu na aktuálnu ponuku. Ak máte záujem o ďalšie informácie, kontaktujte prosím Slovak Telecom, napríklad aj v ich pobočke vo Vranove, v budove Komunálu.

10. Okná na budove ZŠ

S pánom riaditeľom Karolom sme sa zhodli, že je potrebné spojiť sily a pustiť sa do vybavovania. Prebehla obhliadka, bola vypracovaná revízna správa havarijného stavu okien a žiadosť bola adresovaná na okresný úrad v Prešove – odbor školstva. Budeme čakať a veríme, že naša žiadosť bude kladne vybavená.

11. Kamerový systém

Projekt bol spracovaný a žiadosť je podaná. Čakáme na výsledok a veríme, že sa nám podarí zabezpečiť financie na prvú fázu, v ktorej by sme kamerami obsiahli kľúčové miesta v obci.

12. Obecné WIFI

Projekt na inštaláciu bezplatnéj WIFI siete na verejných priestranstvách bol spracovaný a žiadosť je podaná. Zatiaľ čakáme na výsledok. Cez program WiFi4EU môže obec získať poukaz s pevnou sumu vo výške 15 000 eur. Obce, ktoré poukazy získajú, vyberú „strediská verejného života“, kde sa nainštalujú hotspoty WiFi4EU (bezdrôtové prístupové body).

13. Kultúra

Projekt na ozvučenie Kultúrneho domu, ktorý sme podali do výzvy PSK začiatkom roka, bol úspešný. Síce nám nebola pridelená celá suma o ktorú sme žiadali, ale aj 842 eur poteší. S cca 50% spoluúčasťou obce v KD takto pribudnú reproduktory, mikrofóny, mixážny pult, stojany a ďalšie vybavenie, vďaka ktorému, sa úroveň našich podujatí posunie o trochu vyššie. Za aktívnu spoluprácu týmto ďakujem poslancovi Matúšovi Krausovi.

Začiatkom roka sa obec zapojila do výzvy Nadácie SPP. Dali sme dokopy projekt na vylepšenie krojov pre členky FS Bukovinka. Dievčatá nám rastú do krásy a potrebujú na krojoch predĺžiť, rozšíriť a poprešívať nejaké detaily. Som rád, že aj tu sme boli úspešní a na daný projekt sme dostali 500 eur. Za prípravu projektu ďakujem OZ 09414.

Od začiatku roka sme mali v Polianke hneď niekoľko pekných kultúrnych podujatí. Veľmi si cením prácu dobrovoľníkov, známych (a často tých istých) tvárí, ktoré sa s úsmevom a nadšením zúčastňujú na príprave podujatí, vo svojom voľnom čase a bez nároku na odmenu. Ak máte chuť a čas, neváhajte sa pridať a podať pomocnú ruku pri najbližšej príležitosti.

14. Železničná stanica

V spolupráci s pánom Vaľovčinom sme podali žiadosť o vyčistenie a rekultiváciu okolia bývalej železničnej stanice. Kedysi bolo okolie stanice upravené, s malým parkom a lavičkami. Budeme sa snažiť o uvedenie (minimálne) do tohoto stavu.

15. Kompostéry a Zberný Dvor na BRKO (Biologicky Rozložiteľný Komunálny Odpad)

Po konečnej kontrole zo Slovenskej agentúry životného prostredia a pripravení všetkých potrebných náležitostí (preberací protokol, brožúry a nálepky ) sme začali s rozvozom kompostérov do Vaších domácností. Rozvoz trval o trochu dlhšie ako sa očakávalo, keďže sme sa museli prispôsobiť počasiu a urobiť pauzu aj kôli koseniu. V lete zorganizujeme ďalšiu prednášku na tému kompostovanie v spolupráci s organizáciou Priatelia Zeme Slovensko.

Dlho očakávaný zberný dvor na BRKO bude, ale bude neskôr ako sme počítali. Aj keď projekt schválený bol, financie na zrealizovanie zberného dvora nám neboli schválené kvôli chybe vo verejnom obstarávaní - preto sa muselo verejné obstarávanie zopakovať a projekt ideme podať na novo. Nevzdávame sa, dávame do kopy všetko potrebné a projekt podáme znova v najbližších týždňoch.

16. Triedený odpad a TKO

Obec opäť podpísala zmluvu s NATUR-PACKom – organizáciou zodpovednosti výrobcov (OZV) o zbere separovaného odpadu. Marius Pedersen na základe tejto zmluvy už niekoľko mesiacov realizuje kompletný zber separovaného odpadu v našej obci. Nový kalendár zberu separovaného odpadu a farebné vrecia vám už boli doručené. Rovnaká spoločnosť (Marius Pedersen) pre nás dočasne robí aj vývoz TKO. V rámci mikroregiónu, spolu so susednými obcami, diskutujeme o tom, ako čo najefektívnejšie a najekonomickejšie pristúpiť k nakladaniu s odpadmi. S komisiou DaŽP pracujeme na informačnom letáku ohľadom odpadov v našej obci. V skratke, veci sa majú takto:

V Polianke sa v roku 2018 vytriedilo úbohých 20% odpadu. Šokujúcich 80% sme vedome nahádzali do obyčajného koša na TKO, ktorý putoval na skládku.

Keď pôjdete najbližšie okolo Strážskeho, nakuknite ako taká skládka vyzerá. Je to jedna smutná katastrofa. Hory plastov, skla, kovu a papiera. Všetky tieto suroviny sa dajú ďalej zhodnocovať – jediné čo občan musí urobiť, je ich vytriediť. Treba si uvedomiť, že:

******* za vývoz triedeného odpadu neplatí ani obec, ani občan! *******

Za čo však obec a občan platí, a bude platiť viac a viac každým rokom, je vývoz TKO. Poplatok za vývoz tony odpadu na skládku sa v najbližších rokoch bude rapídne zvyšovať:

°°°°°2018 - 5eur/t °°°°° 2019 - 10eur/t °°°° 2020 - 22eur/t °°°°° 2021 - 27eur/t°°°°

Matematika je v tomto prípade jednoduchá - čím viac odpadu vyseparujeme, tým menej zaplatíme za skládkovanie a v konečnom dôsledku zaplatíme menej za vývoz TKO.

Z osobnej skúsenosti a skúseností x ľudí z môjho okolia môžem s čistým svedomím povedať, že väčšina domácností by mohla triediť 50%. Už teraz sú medzi nami uvedomelí spoluobčania, ktorí triedia viac a sú hrdí na to, že nemajú čo odniesť do koša na TKO. Dá sa to, len treba chcieť a treba si uvedomiť, že triedenie odpadu sa nevyhnutne musí stať bežnou súčasťou našich životov. Nemôžeme predsa dopustiť, aby naše deti žili na smetisku.

Pri tejto téme mi nedá nespomenúť, že mám na stole zoznam dlžníkov s nedoplatkami za vývoz TKO a dane z nehnuteľnosti. Dokopy nám v rozpočte na týchto poplatkoch chýba cca 23 000eur, s ktorými by obec mohla hospodáriť. V blízkej budúcnosti obdrží každý dlžník výzvu na zaplatenie, tak prosím, nečakajte. Na budúci rok chceme začať s novým systémom platenia TKO a daní, podľa ktorého bude mať občan povinnosť uhradiť poplatok do cca konca februára.

V apríli som sa s cca 70 z Vás zúčastnil na brigáde pri príležitosti Dňa Zeme, ktorú organizovalo OZ 09414. Vyzbierali a za jazdy sme vytriedili asi 100 vriec rôzneho odpadu a množstvo pneumatík. Vďaka patrí všetkým dobrovoľníkom, ktorých neodradilo počasie a fakt že strávili pol dňa zbieraním odpadkov po neuvedomelých spoluobčanoch. Poďakovanie patrí aj Mariánovi Demčákovi, ktorý sa ponúkol (nie prvý, ani posledný krát), že nám príde s traktorom pomôcť.

17. Obecný Úrad

Od Marca 2019 je na obecnom úrade naša matrikárka, pani Goliášová, k dispozícii každý deň. Rada Vám pomôže napríklad s overovaním listín/odpisov/podpisov, výpisom z registra trestov, rodným a úmrtným listom, alebo sobášnou listinou. Tento rok sme sobášili zatiaľ 3 páry. Sobášne dni sú streda a sobota, ak by mal niekto záujem. 😉

K personálnym zmenám som pristúpil zatiaľ iba na poste obecného Koordinátora. Pán Tomko, ktorý pre obec pracoval dlhých 18 rokov sa chystá do zaslúženého dôchodku. Na základe výberového konania sme v obecnom tíme k 1.6.2019 privítali Štefana Lukáča, ktorý sa výborne zhostil novej výzvy a verím, že sa nám s jeho pomocou podarí zefektívniť obecné služby a správnym koordinovaním a riadením zveľadiť našu obec.

Aktívne komunikujem s Úradom práce vo Vranove ohľadom možnosti zamestnania ďalších občanov – či už na aktivačných prácach, alebo cez rôzne projekty. Sme veľká obec a so súčastným množstvom pracovníkov nemáme šancu stihnúť všetko, čo by sme chceli a potrebovali. Do tímu obecných zamestnancov, vďaka rôznym projektom, v najbližších mesiacoch pribudne 12 pracovníkov. Štyria začínajú už tento mesiac, piati v auguste a traja v septembri.

Začali sme s obnovou obecného vozového parku. Po pravde, zatiaľ sme iba odpísali 30 ročnú Liazku, a 16 ročnú Fábiu, obe v zlom technickom stave. Obec má momentálne k dispozícii iba Citroen, ktorý si momentálne požičiavame s pánom Lukáčom podľa potreby, prípadne používame súkromné autá. Situácia to nie je ideálna, s jedným autom sa nedá fungovať, preto poslanci odsúhlasili kúpu druhého auta. V blízkej budúcnosti sa pozrieme aj na možnosť zakúpenia traktorovej kosačky a výbavy na zimnú údržbu chodníkov.

Na OÚ sme síce mali, ale nepoužívali VM Florián – systém, pomocou ktorého vieme občanom zaslať dôležité obecné hlásenia formou sms. Systém zatiaľ nefunguje na 100%, stále dolaďujeme nastavenia. Ak by ste sms notifikácie chceli dostávať, príďte si prosím vypísať tlačivo na Obecný Úrad.

°

Snažil som sa spísať sumár s informáciami, ktoré Vás predpokladám zaujímajú najviac. Tých pár strán určite nezahrnie všetko na čom pracujeme, ale aspoň Vám poskytne možnosť nahliadnuť do našich aktivít a plánov. Teším sa, že postupne dokončujeme rozbehnuté projekty a pomaly rozbiehame nové. Ak máte nejaké otázky, neváhajte ma prosím osloviť – či už cez telefón, sms alebo Facebook a messenger. Odpisujem a dvíham telefón ako môžem. Zastihnúť ma na úrade môže byť trošku ťažšie, keďže naozaj lietam hore-dole. Ak ma chcete zastihnúť osobne, rád si s Vami sadnem v dohodnutom termíne a čase.

Ďakujem zamestnancom Obecného úradu, zamestnancom na obci, poslancom a všetkým občanom za podporu a porozumenie a prajem pekný deň.

Michal Urban
... Pozrieť viacPozrieť menej

7 Mesiacov v úrade

Komentár na Facebook

Maroš. Keď toto budeš robiť 4 roky, vyplytvaš veľa energie zbytočne. Nemáš ani správne informácie, ani pravdu. Tvoje komentáre nie sú konštruktívna kritika. Buď chlap a keď máš so mnou problém, príď na debatu. Ja ti vysvetlím veci z iného pohľadu, nie z toho čo počúvaš doma. Uvedom si prosím ťa jednu vec. Ja sa do tvojho otca nenavážam, nekritizujem, nevyťahujem na neho. Nie je to môj spôsob komunikácie. Očividne si nepochopil, veľa vecí. Na tie body reagovať nebudem, nepustím sa do nekonečnej debaty tohoto typu. Už to tu raz bolo.

Ďakujeme

super,že sme informovaní,veľa úspechov pri realizácii✊

Super

👌

Nech sa dari

Ďakujeme ti za všetko čo pre nás robíš... Som na teba hrdá!

Maroš Fedor to ta baví?preboha..🤔 Nemáš nič iné na robote len v kuse navážať sa ...konečne nastal a deje sa poriadok! Či v dedine alebo na úrade..a teba toto trápi?🤔🙃..prečo si nebol taký ,,aktívny" keď bol starostom tvoj otec,sa v kutiku uvedom ...

Chystal som sa ti to napisat uz skor, no nemal som cas a obaval som sa odpovede, "ze k comu to ma byt". Projektova dokumentacia Vodovod etapa III bola uz zaplatena a urobena ale z dovodu umrtia pana, ktory ju realizoval sa stala neplatna a celu dokumentaciu bolo/je potrebne urobit znova. Oco tuto zalezitost riesil, s tym, ze: naco by mala obec platit za sluzbu, ktora uz bola raz zaplatena? tak sa cely “sen” o vodovode zacal odznova bez toho aby obec zaplatila. Vidim, ze jeho iniciativa padla na urodnu podu a obec bez mihnutia oka po jednom telefonate z BA vysolila 30 000 eur...ale je mi to v podstate jedno (Michal, stacilo dvihnut telefon, zavolat ocovi a spytat sa)...a preco prave sen o vodovode...lebo cela ta vec je tak komplikovana a komplexna (suvisi aj s pozemkovym vyrovnanim - pripad SK dialnic), ze v konecnom dosledku si to napisal este romanticky - “rok 2020 pri najvacsom stasti”. s cim uplne suhlasim a dodam zase pesimisticky a skepticky, ze bodaj by ten vodovod vobec niekedy bol. A bodaj by si to stihol este ty. Co som si vsak za tych 7 mesiacov NIE LEN V URADE ALE PREDOVSETKYM V OBCI vsimol: 1. zarastena, nevykosena obec a chaos v organizovani VPP - nehnevaj sa ale VPP uz prestalo zbierat a vyvazat aj odpad tak sa pytam co robia? 2. 90% tvojho casu robis stavebny dozor nad pracami, ktore sa zacali robit a BOLI NAPLANOVANE V PREDCHADZAJUCOM VOLEBNOM OBDOBI, takze ste si spolu s poslancami povedali ze ti navysia o 30% plat. Co je v poriadku a uplne s tym suhlasim, nakoniec je dnes trend hned po nastupe do verejnej funkcie si bez zasluh navysit mzdu. Na strane druhej by mala byt fukcia starostu zaplatena, pretoze som videl co to obnasa a uprimne nerobil by som to ani za tolko. 2.5 vynovila sa stranka obce, zacal sa vyuzivat florian, zlepsila sa informovanost - vykonali sa kozmeticke upravy zabehnuteho celku, super. Co mne osobne chyba, je vidiet denny program starostu, ktory si vo svojej predvolebnej kampani sluboval. Ked uz spominas, ze tolko veci riesis a behas hore dole, rad by som vedel o ake veci ide. 3. mohol by som sa tu rozpisat skoro ku kazdemu jednemu bodu co si spomenul, napr. wifi4eu projekt, ktory je podla mna nezmysel. 15000e na vybudovanie hotspotov je sice pekne ale prevadzku a udrzbu bude potom platit obec, co znamena len dalsi vydaj...a tak sa pytam, dnes, ked ma kazdy jeden z nas slusny balik dat v mobile od operatora - je potrebne verejne wifi? … obec potrebuje nove auto – stat ma spustit srotovne 2.0 az do vysky 35% na hybridy a elektromobily - mame 16 rocnu fabiu na odpis co tak to vyuzit? schadzate sa s poslancami na generalke pred zastupitelstvom ako pred divadelnym vystupenim - uvazovali ste o tom? Alebo nad kupovou pracovnych strojov napr. na odhrnanie snehu v zime...alebo obec prednostne potrebuje “limuzinu”? 4. je to naposledy co ti tu pisem, slubujem to sam sebe. Ja sa nepovazujem za tienovho starostu, ani tienoveho poslanca a uz vobec sa nehcem stavat do role rypaca a stvaca, kory tu bude robit zle (jeden taky tu uz bol). Nejde mi o nic (ale, ze vobec o nic), akurat len uvazujem a mam vlastny nazor, ktory mozno nekorensponduje s vacsinou, no niekto musi byt aj konstruktivne kriticky. Na zaver myslienka: “Prezentujme sa cinmi, vykonanou pracou, ktoru je aj realne vidiet, nie prazdnymi a sladkymi recami.”

Načítať ďalšie

Kalendár

júl 2019

august
PO
UT
ST
ŠT
PI
SO
NE
1
2
3
4
5
6
7
Aktuálne pre júl

1

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

2

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

3

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

4

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

5

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

6

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

7

Žiadne udalosti
8
9
10
11
12
13
14
Aktuálne pre júl

8

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

9

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

10

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

11

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

12

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

13

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

14

Žiadne udalosti
15
16
17
18
19
20
21
Aktuálne pre júl

15

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

16

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

17

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

18

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

19

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

20

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

21

Žiadne udalosti
22
23
24
25
26
27
28
Aktuálne pre júl

22

Aktuálne pre júl

23

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

24

Aktuálne pre júl

25

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

26

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

27

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

28

Žiadne udalosti
29
30
31
1
2
3
4
Aktuálne pre júl

29

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

30

Žiadne udalosti
Aktuálne pre júl

31

Žiadne udalosti

AKO NA KOMPOSTOVANIE

POČASIE

Sečovská Polianka
17°
jasná obloha
vlhkosť: 55%
vietor: 5m/s NNE
H 21 • L 20
24°
Št
25°
Pi
25°
So
26°
Ne

EVIDENCIA CINTORÍNA

Kontakt obecný úrad

Hlavná 132/135
094 14  Sečovská Polianka
Okres: Vranov nad Topľou


Tel: 057 / 488 20 80
Fax: 057 / 488 20 81
Email: ousp@he.psg.sk

Úradné hodiny

PO  07:30 - 12:00      12:30 - 15:30
UT  07:30 - 12:00      12:30 - 15:30
ST   07:30 - 12:00      12:30 - 17:30
ŠT   07:30 - 12:00      12:30 - 15:30
PI    07:30 - 13:30


Obedná prestávka 30 min. v čase medzi 12:00 - 12:30 hod.

5 + 5 =

Zmeniť veľkosť písma
Kontrastné farby